Sommerkampanje 2016
Bedriften Vet du hvem du er? er et lite og fiktivt selskap med kun én ansatt, den daglige lederen. Bedriften etableres i løpet av høsten 2015 og benytter blogg, Facebook og YouTube for å markedsføre sine tjenester. Tjenestene bedriften tilbyr er relatert til slektsforskning. Vi kan anta at slektsforskning er en typisk aktivitet for mørke høst- og vinterkvelder, og at sommersesongen derfor er lavsesong for bedriften. For å kompensere for dette, planlegges det derfor en sommerkampanje som skal kjøres sommeren 2016.Flere kan sikkert kjenne seg igjen i et slikt case. Er det bare å kjøre på? Njæ... Det er faktisk en del ting å tenke på selv for en så liten bedrift. Men hvis vi følger "oppskriften" gitt i presentasjonen under, bør det være enklere å lykkes.
Har jeg glemt noe? Legg gjerne igjen en kommentar!
I'm personally a big fan of sosgull blog. Thanks for sharing this post.
SvarSlettclipping path
clipping path service